Skola

Sitter just nu hemma och funderar på om jag ska åka till skolan för att slippa oväsendet här hemma. Vi håller på och renovera huset lite grann. Har första lektionen kvart över elva så det är ett tag kvar tills jag börjar…

Igår var det voltige. Tycker att det är skönt att det har kommit igång igen. I höst så tränare alla lag utom lag 1 samtidigt, det innebär att vi har tre hästar inne på samma gång. Jag linför Madicken, Marit linför Dino och Anna linför Junior. Madicken har de två senaste gångerna varit väldigt pigg och inte riktigt lyssnat på mig. Det är jobbigt när hon inte lyssnar när jag värmer upp henne så går det bra men när barnen kommer då vill hon inte lyssna. Irriterande….

Här är en bild på fina lilla Madicken på hennes tävlingsdebut som voltigeponny.

Kommentera

