OS-mössa

Kommer ni ihåg de virkade mössorna som svenska landslaget hade på OS i Canada 2010? I varje fall så har jag börjat på en till mig själv. Den kommer bli turkos och svart och jag kommer nog använda den mycket i vinter 🙂

Jag har en hel del handarbetsprojekt igång just nu.

  • Mössa
  • Broderi på t-shirt
  • Mormorsruteväska x2
  • Blomsjal x2
  • Plus ett hemligt projekt som kommer avslöjas nästa helg om jag hinner med det då.
One response to “OS-mössa

  • josefin

    Hejsan!
    Jovisst är de så! Både Figaro, Bethoven och EL nino kommer från vårat stall.
    Vet facktiskt inte så mkt omBethovens stam förrutom att han är halvblod/arab.. Avbleckbarskimmel.
    Kommer inte ihåg riktigt när han var förr, men skulle gissa på 2001/2002?
    El nino är sex år och importerad från argentina, han är av rasen corollio(stavas?)
    Mer vet jag tyvärr intte.

    Hoppas de har de bra! 🙂

Kommentera

