Hemligheter

Sitter hemma och njuter av att skolan inte börjat än. Jag börjar inte fören på måndag.

Idag har jag hjälpt Malin, Lisa, Glen och Johan som har Skattjakten den här veckan. Ska hjälpa dem imorgon och på fredag också. Sedan jag kom hem har jag tittat på tv och pysslat med Sofias present.  Sofia fyller 18 nästa fredag och ska få något väldigt speciellt….

I söndags, måndags och igår var jag till stallet. I söndags hade vi ledarmöte inför voltigen, i måndags samlade jag in information till stamtavlorna som jag ska göra. Igår tränade jag, Anna och Ella Cournado. Cournado har Anna köpt tillsammans med en annan i stallet och han ska gå lektioner och lag 1 ska använda honom på voltigen.  Cournado ska ersätta Lagos, han flyttade ju i våras. Har förresten fått en kommentar om att Lagos står som privathäst i Småland och att han trivs! Det är mycket kul att veta var han finns och att han verkar trivas.

Kommentera

