Övningskörning, städning och lite annat

Det som står i rubriken är det jag har sysslat med idag. Gick upp tjugo i åtta för att hinna övningsköra med pappa, måste säkert upp liknande tid på tisdag då jag har körlektion nio. Sedan så har jag städat mitt rum, är inte helt klar men nu tar jag paus över natten och gör klart det imorgon, måste bara röja undan det som ligger på sängen. Har dessutom fått in nästan alla av mina böcker bokhyllan genom att flytta på en massa tidningar.
Imorgon ska jag även städa på pappas jobb. Det är det som är mitt sommarjobb, det tar cirka två timmar en gång i veckan. Det är inte så mycket men det är något.
Snart kommer det komma en massa tid då jag inte är hemma utan har en del planerat. Jag längtar….

Kommentera

