Idéer

Har så mycket grejer jag skulle vilja virka, men har inte riktigt tiden eller materialet som behövs. För tillfället håller jag på med ett antal projekt, de jag kommer på är

  • En grön, röd, blå, svart mormorsruteväska
  • En rödrosa, blålila, svart mormorsruteväska
  • Två sjalar av virkade blommor
  • En robot
Kan förutom dessa finns flera påbörjade projekt, har ett antal i huvudet och dessa utom måste jag komma på något jag kan göra på projektarbetet. Jag ska virka något och antingen sälja och skänka pengarna eller skänka det virkade till typ lekterapin eller något sådant.
Kommentera

