Lagos <3

Som jag skrev igår så har jag ridit Lagos för sista gången. Han har stått på Falu Ridklubb i några år och under den här tiden är han den häst jag ridit mest. Nu är det så att klubben inte har råd att hyra honom så han ska åka iväg.

Lagos är en underbart snäll lärömästare som lärt mig massor och som gjort mig mindre rädd att hoppa. Han har även gått voltige med lag 1 på klubben.

Denna underbara häst kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta och jag kommer att sakna honom något enormt. Han har blivit min favorit på klubben.

Lagos <3<3

2 responses to “Lagos <3

Kommentera

