Voltige <3

Idag har jag gjort massor känns det som… Egentligen är det inte så mycket men det känns som det.

På förmiddagen sprang jag dag KM. Sprang D21 vilket innebar en bana på 5,6 km, det var för långt för mig så jag sprang inte hela. Uppskattar att jag sprang cirka 4 km, precis lagom för mig. Blev alltså ej godkänd. Men alla resultatlistor visar annat. Jag vet i alla fall att jag inte sprang hela banan.

Sedan var det precis som alltid på söndagar voltige också. Idag fick jag longera Dino istället för Madicken. På lag 1 och 4 träning så började Malou sparka när de gjorde allt utom att sitta rakt upp och ner. Så då tog vi in henne och lag 4 fick bockträning och fick träna på lite sånt som vi inte brukar träna på.

Igår var delar av mammas sida av släkten här, bland annat Emelie och Milton, de var såå söta tillsammans 🙂

 

Kommentera

