Brr

Det är blött och kallt ute. Har bara haft en lektion idag. Nk B där vi såg på film om det Darwin inte visste men som vi i nuläget vet.

Igår kväll slog jag huvudet i min skrivbordsstol och nu tror jag att jag har en liten bula. Det är ingen som sett den men tar man på dem så gör det ont och jag känner att det är svullet. Jaja det är säkert bara jag som är känslig.

Anna, min kompis mamma, skrev i en grupp på FB att lag 1s häst Lagos och min favorithäst fyller 20 på lördag. Ska nog försöka ta mig dit då även om jag har dansuppvisning då. <3<3

Nu ska jag fortsätta med essän och vid fyra ska jag börja med maten.

Kommentera

