Ajjj

Min tumme mår inte riktigt bra. Den råkade ut för en olycka i stallet igår. Inget allvarligt men den är lite svullen. Funderar på hur jag ska kunna skriva NK prov imorgon bitti. Kan i alla fall det jag ska kunna. Tänker inte plugga NK ikväll. Kanske börjar skriva engelska, tror jag ska skriva om Agatha Christie. Det borde jag i alla fall få , ska skriva om en brittisk författare från första delen av 1900-talet Hon är brittisk och var aktiv under första delen av 1900-talet.

Kan tillägga till det här att jag har samma tunika på mig som jag hade för exakt 2 år sen. Det kommer jag ihåg eftersom jag och några andra firade Saras födelsedag på gäst bryggan vid Slussen.

Här är en fin liten bild på mig för exakt 2 år sen.

Kommentera

